Stvarna napaka
Napaka je stvarna če:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Kupec, ki je ponudnik pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:
- ali odpravo napake na izdelku;
- ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
- ali vračilo plačanega zneska.
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
O uveljavljanju stvarne napake lahko kupec obvesti prodajalca na elektronski naslov prodaja@ilovepizza.si.
SVETOVANJE IN POMOČ ZA BREZSKRBEN NAKUP
Vas zanimajo lastnosti materiala ali pa ne veste katerega naročiti? Kontaktirajte nas in pomagali vam bodo naši usposobljeni prodajalci.
100% PREVERJENI MATERIALI IN OPREMA NAJVIŠJE KVALITETE
Vsi artikli v spletni trgovini so preizkušeni in preverjene kvalitete Z nakupom dobite le najboljše, kar je dostopno na trgu.
ARTIKLI NA ZALOGI
Trudimo se, da so artikli vedno na zalogi. V kolikor niso, pa je naša prva skrb, da jih čimprej dobavimo.
ZA TISTE, KI ŽELIJO NAJVEČ
I love pizza ni samo spletna trgovina, temveč je družina picaholikov. Naša skrb za vas se zato ne konča z nakupom, temveč smo na voljo tudi za vprašanja in nasvete, ki vam bodo pričarali vrhunsko kulinarično izkušnjo.