Reklamacije in poĆĄkodbe
V primeru dostave napaÄnega izdelka sli pa npr. artikel ki mislite da ni nov, nas prosim kontaktirajte. Artikel lahko vrnete mi pa vam poĆĄljemo novega ali pa vrnemo kupnino.
Äe ste ob prevzemu poĆĄiljke opazili, da je artikel ali poĆĄiljka fiziÄno poĆĄkodovana, v njej manjka vsebina ali kaĆŸe znake odprtja, lahko sami vloĆŸite postopek odĆĄkodnine pri PoĆĄti Slovenije. To storite tako, da poĆĄiljko (embalaĆŸo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema poĆĄiljke na vaĆĄo matiÄno PoĆĄto, ki vam je artikel dostavila.
Na Poƥti je potrebno izpolniti Zapisnik o poƥkodovani poƥiljki, ki ga podpiƥete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Poƥto Slovenije poda zahtevek za odƥkodnino.
Zahtevek na PoĆĄti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroÄi nov artikel. Prizadevamo si, da bo odĆĄkodnina reĆĄena v najkrajĆĄem moĆŸnem Äasu.
V primeru, da je vaĆĄa poĆĄiljka nepopolna ali pa gre za izdelke, katerih niste naroÄili nas prosimo kontaktirajte na telefonsko ĆĄtevilko 041 374 500.
SVETOVANJE IN POMOÄ ZA BREZSKRBEN NAKUP
Vas zanimajo lastnosti materiala ali pa ne veste katerega naroÄiti? Kontaktirajte nas in pomagali vam bodo naĆĄi usposobljeni prodajalci.
100% PREVERJENI MATERIALI IN OPREMA NAJVIĆ JE KVALITETE
Vsi artikli v spletni trgovini so preizkuĆĄeni in preverjene kvalitete Z nakupom dobite le najboljĆĄe, kar je dostopno na trgu.
ARTIKLI NA ZALOGI
Trudimo se, da so artikli vedno na zalogi. V kolikor niso, pa je naĆĄa prva skrb, da jih Äimprej dobavimo.
ZA TISTE, KI ĆœELIJO NAJVEÄ
I love pizza ni samo spletna trgovina, temveÄ je druĆŸina picaholikov. NaĆĄa skrb za vas se zato ne konÄa z nakupom, temveÄ smo na voljo tudi za vpraĆĄanja in nasvete, ki vam bodo priÄarali vrhunsko kulinariÄno izkuĆĄnjo.